Friday, February 15, 2008

feel bad.

Biasanya orang akan list out kebaikan diri sendiri to get more friends.But today i'm goin to state all my keburukan so people wont get hurt being my friend sebab dah tahu what i'm actually like.

  1. Aku ada sifat malu yang melampau.Jadi kalau korng nak suruh aku bertanya janganlah.
  2. I'm crazy when i'm out in public.Suka buat bnda pelik.Memalukan thingy.
  3. Aku taktau mcmmana nak pujuk orng kalau sedih.
  4. Aku tak suka merapatkan diri dgn orng bila dia marah,jd aku akan buat bodoh.(biasanya orng lagi sakit hati bila aku buat mcmtu)
  5. Aku senang rasa cemburu kalau orng tu dpt lebih dari aku,tapi aku simpn dlm hati je.
  6. Aku ni jujur,kalau dah tak suka memang aku tunjuk.
  7. Aku ni memilih dan kadangkala macam gedik pun ada.
  8. Aku suka cakap besar and kekadang tu macam menunjuk-nunjuk pun ada.
  9. Kalau boleh, aku nak menang dlm semua perbincangan.
  10. Perwatakan aku boleh berubah dan kadang2 tu macam orng yg "over-girly" and kekadang tu emosi tak terkawal.
  11. Aku hanya boleh dibawak bergembira dan bukan berduka.
  12. First impression aku towards something selalu negative.
  13. Its hard for me to break the rules.So kekadang tu ppl hate me for being so "baik".
  14. kekadang tu i mcm mak orng,suka bg nasihat like a mom.Some ppl don't know how to appreciate nasihat lah.
Keburukan aku yang orng lain suka coz boleh take advantage.
  1. Selalu sangat berfikiran positif bila ada problem.
  2. Aku nie tak pandai marah orng.
  3. Lurus at some time.
So..hope i will ubah myself and be a better person.Hope all my friends will accept me for who i am.If u are hating me,just ignore me coz that is what i did to others.Sorry to anyone out there yang pernah disakiti hatinya by me.
  1. Kalu orng tu buat hal,i will look at the bright side of it...(however my patience ada limit)

No comments:

Labels