Wednesday, March 12, 2008

I love the smells...

Kalau kamu sudah baca sajak terbaru aku di ChocoVee.

Ia tentang tarikan aku terhadap seorng budak yang mempunyai bau badan yang menarik.

Bila aku cakap bau badan,mesti ada yang ingat bau tu busuk.Tapi ini bukan,bau yang ku maksudkan adalah bau yang wangi.Bau seorang lelaki.

Memang tak tercatat di mana-mana apakah bau lelaki itu,tapi memang tiap kali aku menghidu bau itu terus aku terfikir.."LELAKI!"..

OK!,mungking aku kelihatan agak miang di sini.Hahahhaha.

Dari sekarang akan ku gelar kau ...MrBao...Sebab ianya berbunyi seperti bau!

Jadi, tadi MrBao ada datang dekat dengan aku,aku tak perlu menoleh,dengan menghidu baunya itu aku dh tau dia di belakang.
Ingatkan dia nak duduk di belakang kerusi ku.Tapi dia anjak ke hadapan sedikit dan duduk berjauhan dariku.
Susah lah aku nak menghidu baunya yang sudah menjadi minat ku itu.

Sebenarnya,aku agak bersyukur dia duduk jauh, ini kerana aku nak bendung minat aku nie.
Nanti kalau dah ketagih susah pula.
Sekarang aku dah mula jauh kan diri dari dia sebab.....nanti nak lagi!!!....

(entry untuk 2hari lepas)
---------------------------------------------------------------------------------------------

Okok...I sound so bitchy up there,now i want to focus on my study and let MrBao himself.
I dont wanna get addicted to "man smell". That is so sick ok.
Ok.enuff of MrBao.
Anyway the entry suppose to be for 2 days ago,so now I'm so ok already.
I'm not crazy over the smell anymore!yay!!..but if i walk pass him,its my luck then!hahahaha....
No more MrBao. Hello Tboy!hahahhaa...

2 comments:

Anonymous said...

hey u've got a serious issue here hahaha!

-MiNt- said...

Hey!i'm all alright now..No more smells for me.

Labels