Wednesday, May 19, 2010

this is the 390th post!

Dah lebih kurang 4 hari Mint balik rumah,hari ni paling awal Mint bangun.Pukul 8!!!Bangga tak??
Sila bangga.
Haha.

So bangun awal,watched tv!hahaha.Dah tu nak buat apa lagi....

So,at 2 masa I nak pray Zohor,tiba-tiba Danial muncul.

D:Long,Danial nak pergi sunway,nak ikut.
P:Hah!nak2..kejap2..solat.
D:hah..kk

So,lepas solat,siap2 and trus jump into the car.and o Sunway I go.
Sampai-sampai sunway i blur...i terus called my friend.

"I'm in Sunway sekarang!!!and taktau nak buat apa.Gila loser.Dah lah fashion disaster!!!Seluar coklat,headband pink.Dengan tak bwk handbag,argh!!!nak buat apa ni...kaylah2..i cuci mata"

Gila loser!Takde kawan apa.

Then at 4pm,I ikut Danial pergi pick mateen up.Balik rumah.Loser gila rasa jalan in Sunway for 2 hours alone!!!hahahha...

Then at night,Mama fetch us from home and went to Sunway again to had dinner.We had Japanese food.
I ate Natto for the first time.and it was a BLEARGH!!!!...I will never eat it again.Totally NA-Ah...

Oh ya,Met my old-skul mate.Julia.hehehe///glad she still remember me.

No comments:

Labels