Tuesday, November 6, 2012

Oh Jiran!

Well.semalam I mimpi about my next-door neighbour kat kondo.
Dah lama I tak ingatkan dia,tapi tiba-tiba tanpa di undang dia muncul dalam mimpi.

It was a nice dream!
We get to know each other,and I get to know his real name.HAHAHAH
tah betul ke tak nama dia tu.

Well,in real life,we never talk pun.Cume pernah nod to each other once kut.

Dalam mimpi tu dia cakap nama dia Tarmizi.HAHAHAHAHA.tarmizi mana pulak ni.Tapi he memang look like my neigbour yang pilot tu.I miss you lah neighbour.(Dah 2 months move in to Pj,so dah lama tak bertembung )

Dalam mimpi tu,his friend call him Mizi.and then both of us macam kena pergi to one place together,and he called himself Izi...ok!..time tu memang mint dah kembang habis.special lah konon.sebab??orang lain panggil dia Mizi,but he asked me to call him lain.eceh!
And then,dia pun kena pergi kerja.Fly lah kan apa lagi...And kebetulan time dia takde the family decide to move in to PJ...so lost contact.I lupa nak bg no phone.And thats the end of my dream.

It was just a dream :(

real name dia apa pun tak tau.hahaha.

Ok bye!

p/s:Presentation dissert in a month,tapi proposal pun xstart buat lagi.huhu!

No comments:

Labels