Monday, September 28, 2009

MintISmeen

Hello UMP!

I’m back in UMP people.

Oh ya,something happen yesterday.

In Pekeliling.

Disebabkan ini last day before class start from 2 weeks holiday,so I jumpa ramai of my U-mates.Ada yang kenal and ada yang tak kenal.Oh yang di benci pun ada.aahhahha..

Oh ya,What a GREAT coincidence,I met my high school girlfriend!!!!It feels so great.

Terlupa pulak nak bagitau,My bus suppose to depart at 530pm.Tapi disebabkan some problem,bas tu sampai lambat sikit.

Jadi orang yang naik bas pukul 530pm tengah tunggu,and orang yang pukul 6pm pun makin ramai.

Semasa sedang menikmati permandangan sekeliling,tiba-tiba ternampak my classmate….Cik Awan..

Dan beberapa ketika lepas tu,…

“macam kenal je budak lelaki yang berdekatan dengan Cik Awan..”

Mint pun fikir punya fikir…..

OH MAN!!!!!!

I feel like nak MELETOP!!!seriously!

It’s HIM!

Shit lah…Takkan nak bagitau Danial,who is the only person I know that is beside me at that moment.Nak call si Aimi who is the one and only who knows about it,tapi number takde.

Note to Aimi:MIMI…I really memang need to talk to you that time….its like sedih plus happy

Cont….

Disebabkan perasaan yang dah excited+happy+malu=menggila..Mint pun terpaksa cerita the whole story to Danial.

It’s been 1 and half years since I last ambik tau pasal him

Oh shit!bet after this I’m gonna start stalking him balik.Susah nak pulih nie.ahahahaha

Kalau dia berdiri at one place je takper.Ini jalan ke depan belakang.And he walk next to me like 3 times??

He still look good lah.May I say better??

Oh ya,luckily he went into the 6pm bus.Relief,but then,there’s part of me that wished we’re on the same bus.

Am I still not over him yet?

I need my MIMI…she’s MIA lah.

the only way I can get to her is through FB.

damn!

1 comment:

Awan said...

danial yg pakai baju oren tu ke????
wahhh..kiut2..
akekekekeke..

Labels