Monday, January 25, 2010

Thanx a bunch

Yesterday night,had a conversation with a close friend of mine.

It was a deep conversation and its private,so obviously I won't blog a bout the whle conversation.Just a part of it.

A:Eh...Tipu lah dia cakap tak kenal I. He look at me on the face tau
B:tu lah.dia tu buat-buat comel jer tu.
A:I pun rasa...macam dah banyak kali I bagi clue.
B:and then,muka Park Bom dah ar ada iras-iras mint..
A:.....[*_*]...apa2...
B: :p...
A:hahahahhaa...tak sangka I..

24th January 2010.The day that I'll cherished forever.hahaha.
bukan senang my friend nak puji I...
hahahhaa

3 comments:

Anonymous said...

sengal gle B!!!


ms.Leader

-MiNt- said...

hahhaha...B terlepas cakap ar tu.
dah lama kuwt dia nak ckp,tapi takut wa bangga
hahahhahha

Anonymous said...

hmm,
mybe yes,
mybe not.


hahha


ms.Leader

Labels