Monday, May 17, 2010

Holla!

Cuti sem.
Masuk UMP balik bulan July kalau tak silap.
So sekarang duduk rumah and still kena siapkan my FYP.hahha.tapi tak gerak pun my FYP nie.haish.
Tomorrow,seriously,I will do it!!!no more procrastinating.

Ok.Bosan jugak cuti sebenarnya.
Last week I spend my holiday dekat UMP,doing nothing and just hangout.haha.

Now dekat rumah.Bangun pagi,(pagi lah sangat,12noon).
Rumah kosong,yang tinggal danial jer.
Ma and Ba kerja,Danish and Mateen sekolah.
So,Its just me and the TV.
I'm so lazy to go online biasanya.hahaha.
Tapi kalau pukul 3pagi i semangat to go browse the net.

Gotta d something useful this holiday.Think...think...
Ya..FYP...i'll do it bit by bit.
Shopping???!!!,mama tak bagi allowance lagi.
AAAAAAAAAAAA

Kaylah.enough ranting.
Toodles!

p/s:Oh ya,3 weeks till the trip to  east coast.huhu

No comments:

Labels