Thursday, February 16, 2012

Soul vacation

In a week,my soul will be on vacation.

Now my soul is preparing herself,i'm trying my best to make it less duniawi.

Owh,sepanjang my sesi mengenali cara-cara mengejakan this vacation,I baru tahu yang safa and marwah bukan padang pasir!!
like seriously!!all this while,bila orang cerita pasal sai'e,mint akan imagine orang ramai-ramai lari atas padang pasir.(tulah,tak pernah nak ambik tau!!)
Rupanya tempat tu,berlantai marmar.takde pasir-pasir nye.(Based from what I've seen on tv)..Will see it for myself soon.

Here I am Oh Allah; Here I am Oh Allah who has no partner
All the praise and provision and sovereignty for You, who has no partner


p/s:To my dear reader,(which I think ada lah sorang dua je yang baca)...kalau selama ni Mint ada buat salah or ada sakit hati dengan mint...mint nak mintak maaf....Kalau mint ada hutang apa-apa,bagitaulah...or nak halalkan pun boleh :)

2 comments:

ajibah abol said...

babe,
anything wrong?

i bace your each entry ok. peminat setia kot. hihi

mintismeen said...

Alamak! peminat setia *blush*..hikhikhik..

nothing wrong.I nak pegi vacation next week,and its a special one.hehehe

Labels