Sunday, March 16, 2008

What's happening??!

Malaysia selepas piliharaya......aku sudah tidak berdaya nak memberi sebarang komen atau berkata apa-apa.Semakin komplikated.
Perkara yang berlaku pun pelik-pelik.Contohnya macam perkara ini.

Gelombang Perubahan Telah Bermula

Boleh pula begitu???!!

Cukuplah tentang Malaysia.

Sekarang hidup aku dah semakin tidak terurus.Dengan assignment yang memerlukan pemikiran tahap pelajar "degree",projek yang memerlukan imaginasi yang tinggi,dan yang utama.....AKU MALAS SANGAT!!..

Tahap kemalasan yang melampau kadangkala membuat aku rasa macam nak give up on life.
Tapi bila dah sampai tahap nak give up,aku terus ingat pada Tuhan,mama,baba,danial,danish,mateen dan orang yg memberi aku harapan.

My personal life??
Lelaki yang aku gila-gila kan macam nak mampus suatu ketika dahulu,dia dah wujud balik.Arghhh!!!.Enche A,kenapa kau muncul balik??Jodoh ke??hehehehe...
walau dah beribu kali aku buat2 lupakan dia,tapi gambar dia ada lagi dalam laptop aku.
Dan aku dah tahu nama "senior hot" yang aku 'usha-usha' dari semester 1 aku kat UMP ni.
Memang kalau nak dibandingkan dengan lelaki lain dalam UMP,dia yang paling menyerlah sekali pada pandangan aku.Dah kata aku punya "senior hot" mestilah menyerlah.hehehe..

Enche A dgn 'Senior hot' memang ada penampilan yang hampir sama.Yelah,lelaki idaman aku mestilah dua-dua hampir sama.ROXSTAR!!yeah..

'Enche A' aku taktau nak cakap apa pasal dia.No comment.

'Senior hot'....Sekarang aku sudah tahu nama sebenar dia,terima kasih pada Saimal kerana dia yang find out about it.
Tapi macammana pun aku akan tetap gelar dia 'Senior hot'.You're the only 'Senior Hot' in my life.
And the bad news is that,I think this year is his last year studying here.So next year,there will be no more 'Senior Hot'.
Dah takda pencuci mata kalau aku dah bosan tengok orang yg kurang "hot" kat sekeliling aku.

there are..
  • senior hot (resemblance of Matt Bellamy!!)
  • Tboy (ordinary boy with his own style)
  • MrBao (not so into him anymore,i overcome my addiction.Good for me)
  • Enche A (I want him!!!hahahhaha...as a friend is enough,not more than that)

No comments:

Labels